
Prvi utisak
je najbitniji
1. Istraživanja pokazuju da su internet i onlajn pretraga prvi korak potencijalnog kupca u procesu potražnje za idealnom nekretninom. Na samom početku pravi se selekcija najadekvatnijih oglasa u ponudi i to samo na osnovu fotografija. Profesionalno sređene nekretnine izgledaju bolje na fotografijama, privlače veću pažnju i ulaze u uži izbor potencijalnih kupaca koji će poželeti i uživo da ih vide.
2. Statistika kaže da potencijalni kupac uglavnom odluku o kupovini stana donosi u prvih nekoliko sekundi otkad kroči u njega.
3. Ako je nekretnina koja se prodaje neopremljena i potpuno prazna, ostavlja „mlak“ utisak. Šansa da bude prodata je vrlo niska, budući da čak 9 od 10 potencijalnih kupaca u datom trenutku uopšte nema zamisao kako je može opremiti i učiniti pravim domom.
4. Od dve cenovno i lokacijski slične nekretnine, uvek će se pre prodati ona koja je kompletno sređena i kao takva spremna za prodaju, jer odiše toplinom i ušuškanošću koju kupac i traži.
5. Prezentacija nekretnine za prodaju ima veliku važnost, zato je treba predstaviti u najboljem izdanju ističući sve njene benefite.
6. Malo je kupaca koji su u stanju da uvide puni potencijal nekretnine i vizualizuju prostor na adekvatan način, ukoliko su prilikom ulaska u stan stekli lošu sliku.
Projekti koje preporučujemo